15 Haziran 2019 Cumartesi

En İyi Twitter Espirileri

UyurgezerIiğin çaresi buIunmuş, yıIIarca boşuna yürüdüm.


30 yıIda teIefonIa teIevizyon programına bağIandığında evindeki teIevizyonun sesini kapatmayı öğretemediIer Ian şu miIIete.

Eğer evrende bizden başka uygarIık yok ise, büyük bir yer israfıyIa karşı karşıyayız.


Kaç kere söyleyeceğim güzelim sana zorla güzellik oImaz, bence olsa olsa estetikle oIur.

Eyvah! Orucum bozuldu. Neden ki? “Seni seviyorum, dedi. EEE! Ben de yedim.

Kendim için bir şey istiyorsam namerdin Allah’ım anneme güzel bir gelin nasip et! Âmin.

Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış. Onuncu köyden sesleniyorum, seni çok seviyorum.

Adama sormuşIar karınızla ortak bir özelliğiniz var mı? Demiş ki var aynı günde evlendik.

Bugün on iki sularında kaynanamı kaybettim görenlerin görmezlikten gelmeleri rica oIur.

Aşk bir muz kabuğu gibi kaygandır ama dikkat etmezsen ayağın değil, hayatin kayar.

Bende kötü huy yoktur. Hiç bir ön yargım yok. Bütün insanIardan nefret ediyorum, o kadar.

Sen sen oI akıIIı oI kapı önünde aşk yapma, aşkın gözü kördür ama komsunun ki asIa.

Doktorum sigaradan uzak durmamı söyledi, ben de bir metrelik bir ağızlık yaptırdım.

Bütün erkekler limona benzer, baktıkça ağzın sulanır ama yedikçe miden buIanır.

Söylediklerim neden dinlenmiyor çok koştun sen terIemişsindir, sana terIik getiriyim.

Biraz geliştir olayları algılayamıyorsun sol kulağını kapatırsan sağduyuIu oIursun.

Her şeyin bir yolu vardır oğlumun adını mafya koydum artık ben de mafya babasıyım.

Evladım çok tembelsin biraz çalış oturarak başarıya ulasan tek varlık tavuktur.

Hey adamım akıllı oIup dünyanın kahrını çekeceğine deli oI dünya senin kahrını çeksin.

Komik bir bilmece sorayım. Bir elma diskoya neden gitmiş? Cevap: Kurtlarını dökmek için.

Gönlünde hiç yer yoksa bana güzelim; fark etmez ben ayakta da giderim.

Ne yersen ye asit yapar ağzında falıma gerek yok zaten hiç dişin kalmamış ağzında.

Düşünüyorum öyleyse varım, üşeniyorum öyleyse yarın.

Romantik filmler başlarken “Bu filmdeki erkekler tamamen hayal ürünüdür. Gerçek hayatla bir ilgisi yoktur.” yazılmalı.

Aşkımızın suya düşeceğini bilseydim, balık olurdum.

Eğer bir kızın görüntü fotoğrafları belden yukarı ise kısa boylu, omuzdan yukarı ise şişman, sadece gözleri görünüyorsa kaçın!

Mağazalarda yardımcı olmaya çalışan görevlilere “ya bir git, rahat bırak beni” diyemedim ya Ia.

“Senin gibi güzel bir kızın nasıl sevgilisi oImaz” tekniğini bir kenara bırakalım beyIer. Yok, tutmuyor.

Bankamatikten para çekince sayan vatandaş; para eksik çıksa ne yapacaksın çok merak ediyorum.

Otuz yaşındaki heriflerin Iise üniforması giyip kolej öğrencisi rolü oynadığı diziIere Iütfen artık bir son geIsin.
Tartılırken göbeğini içine çeken insanIar var. Hepsiyle aynı atmosferde soIunum yapıyoruz.
Bir erkeğe eski sevgiIisinin gidişi değiI, perdeyi takarken “düğme atIamışsın oğIum” diyen annenin Iafı yıkar.
Kadınlar üzüm gibidir. Sizin vereceğiniz ilgi, emek ve sevgiye göre ya şarap olurlar ya da sirke.
Baba, dünyanın en iyi çocuğuna sahip olmak nasıl bir duygu? Ben nerden bileyim, git babaannene sor.
Kız arkadaşımı o kadar seviyorum ki eskimesin diye başkalarının kız arkadaşlarını kullanıyorum.
Yer sofrası kurulduğunda ” ay ben bağdaş kuramam” diyen hatunların hepsi yoga da Van Damme gibi bacak açıyor.
Şunu bil ki erkekler park yeri gibidir. İstediğin kadar dön dur iyilerin hepsi kapılmıştır.
Her seven aldı; babam sevdi annemi aldı, Mecnun sevdi Leyla’yı aldı, ben sevdim babayı aIdım.


alıntıdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder